Milé klientky, nebudete-li se moci dostavit na objednanou službu, prosím, dejte mi vědět co nejdříve to bude možné (ideálně alespoň 24 hodin předem), abych mohla uvolněný termín ještě nabídnout k obsazení. Případné finanční kompenzace zrušených služeb před objednanými termíny jsou upraveny ve Všeobecných obchodních podmínkách studia, zejména v bodě 2.3. Děkuji velmi za pochopení. Každou situaci se však vždy snažím řešit individuálně dle vzniklých okolností. Budu se těšit na viděnou. Tara
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info
Více info